lördag 6 augusti 2011

Välkommen till släkten Nisse.......

Nu har semestern gått Jag och Kenneth har börjat jobba igen. Fy, jag skulle kunna ha varit ledig lite till, men är det inte så man säger varje år.......
Vi har något riktigt trevligt att berätta min bror Martin och hans sambo Susanne har blivit med hund. Helt underbart. Nisse skall han heta ( hans namn från kenneln är Anakin) och kommer från Simone Markoff. Här kommer några bilder på underverket som de skickade när de var på väg hem till Gotland.
/ Maria



Välkommen till släkten Nisse.............



Mattes hjärta blöder



 Super söta Nisse........

Medans Matte har ojat sig över hur söt Nisse är har
jag haft en av mina favorit dagar i trädgården med ett
gott ben..........Det är toppen tycker jag.

I morgon skall vi få besök av Stella en 10 veckors valp som matte skall
passa nästa helg. Vi får väl se hur det går med det. Framför allt tycker jag
att matte skall fråga mig om JAG vill ha en valp i huset och dessutom dela min
matte med henne. Ja,vi får se hur det går,fortsättning följer..............



9 kommentarer:

  1. Spännande...med en ny "kusin" eller vad det nu blir!!!
    Nisse ser ut att vara en go kille, faktiskt så träffade vi honom i onsdags!!
    Lycka till imorgon och så klart vill du dela din maate med en valpis!!
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med en cockerkusin! Han ser vekligen supersöt ut!

    SvaraRadera
  3. Den lilla sötnosen träffade han som pyttevalp. Härligt med nya släktingar=)

    SvaraRadera
  4. Å så söt va gulligt med namnet Nisse ja Anakin är supersöt å vilken bit han får flytta ändan till Gotland. Å va kul du skall ha Selma å busa med en valp det blir ju du som kommer att få bli barnvakt.

    Ha det gott

    vov vov Ricco & Alfons & Towe

    Å idag har vi varit å myst med valpar hos Birgitta å lite valpsjuka blev vi med.

    SvaraRadera
  5. Tjena kussen! 1000 tack för den snygga matskålen som kom alldeles lagom till min 9 veckors-dag. Fått present av husse oxå, som har lite separationsångest när han är ifrån mig och matte om dagarna.

    Kolla in vilken snygg skål jag fick av faster och kusse!!
    http://villakombivovve.blogspot.com/2011/08/9-veckor-idag-och-snart-torr-bakom.html

    SvaraRadera
  6. Herregud sicken liten puttinuttig sak, precis som den jag träffade idag, fast han är blueroan. Gissa om man blir sugen, men vi har två, det får räcka : )

    SvaraRadera
  7. Vill bara önsak Er en riktigt God Jul & Gott Nytt år!

    Kram Ricco & Alfons & Towe

    SvaraRadera
  8. en sådan liten sötnos, klart att du kommer falla för lillvalfpen och sen få¨r du tjata på din matte om att du ska ha en egen! jag menar, tänk så smidigt- du kan ju lära upp den precis hur du vill, som att hämta ben åt dig ;)

    SvaraRadera