onsdag 7 juli 2010

Selma en riktig vattenhund !!


Husse hade varit ute och sprungit. Så när han kom hem så tog han ut trädgårdsslangen och sprutta vatten över sig och som vanlig så blir jag nyfiken så jag får ju också vatten över mig och jag tror jag tyckte det var rätt så skönt, men från början var jag lite rädd som alla är när det är något nytt man ska testa på.



Ja.... som det ser ut så har jag nog börjat gilla vatten, för jag aktar ju inte mig när vattnet kommer.

Sen somnade jag gott !!!

7 kommentarer:

  1. Jättegullig! är du.
    Be nå'n spruta på dig med vattenflaska på "stråle", hälsar Assar. JÄTTEKUL att fånga strålen!!

    SvaraRadera
  2. Hihi så söt! :D Skönt att ligga och torka i solen :D

    SvaraRadera
  3. Vilken liten sötnos Selma är!
    Jag heter cocketts Riccardo och kommer med från Kennel cockett.
    Kul att läsa andras bloggar . Er blogg är jättefin.
    Jag tycker med om att bada ; vi åker till Åhus och badar på hundbadet där. eller så till Finja sjön.
    Ha det gott vov vov Ricco & Towe

    SvaraRadera
  4. Hejsan Selma!
    Ja vi smågrabbar kommer också från kennel Cockett från en underbar uppfödare.
    Selma är verkligen fin.
    Kul att hon gillar vatten, för det gör nämligen Abbe också!!
    Ni har verkligen en fin blogg.
    Denna vill jag gärna besöka igen.
    Är det ok om jag lägger er på min blogglista?
    Ha det så bra!!!
    Vov från grabbarna boys o deras matte!!

    SvaraRadera
  5. Hej Selma!
    Ser verkligen mysigt ut med duschandet!
    Du njuter precis som jag när jag är vid havet!
    Matte och husse har lovat att vi åker till Åhus imorgon , Lillhusse, Lillmatte har sovit länge idag!
    Ha det gott i värmen vov vov!
    Ricco & Towe

    SvaraRadera