onsdag 9 juni 2010

Mycket överraskningar idag !

Idag hinner jag inte skriva så mycket för att matte fyller 40 år.....
Jag har idag börjat att gå ut på runder runt gatan utan koppel och med koppel det gick bra. Jag följer min familj så duktigt kan ni tro dom tycker att jag är så underbar.
Fast det är klart.....matte kan vara lite konstig i bland hon säger att jag är den busigaste valpen i hela världen sen pussar hon mig super hårt vid öronen. Jag är väl inte så busig...............eller.........nja, jag är nyfiken, ni förstår, jag har så mycket att springa ifatt nu när det blåser så min familj kan vara ute med mig hur länge som helst utan att jag kissar!!!!!! Det tycker inte jag är så konstigt!! Jag kissar ju när jag kommer in. Det är mycket bättre och mycket lugnare med för den delen, matte borde bli glad, hon vill ju att jag skall ha lugn och ro hela tiden.

Här kommer lite bilder på mig...

Hej kameran !!

Gud vad det är körigt att vara på kalas..........
Vår älskade moster !!
Hon får gärna komma fler gånger.



Vackertass från selma voff !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar