tisdag 8 juni 2010

Mycket sov mycket bus

Idag har det varit helt okej väder här nere i malmö.
Dagen började jag med att sova hela långa morgonen först hos matte i soffan sen så med lillhusse i hans mysiga säng.
Sen gick jag och lillhusse ut i trädgården för att rasta mig, vi var länge i trädgården och lekte. Sova och äta är det bästa jag vet.
Men Matte hade nog svarat att busa är det bästa jag vet.Sen gick lillhusse och jag upp och kollade på TV och där somna jag gott kan ni tro!!!! Helt otroligt så skönt jag somnade.....
Sen gick vi ut igen och då hade jag väldigt mycket energi efter den långa sömnen.

Kan jag få hoppa upp här ?????????
Efter lite bus och sov på morgonen så kom husse hem från tyskland och ni kan tro jag blev glad.


Nä men vad är detta............
Skall vi leka????? Jag försöker komma in till dig... Vänta spring inte ifrån mig, jag skall försöka ta mig in till dig.
ha det så bra...

Vackertass från Selma !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar