söndag 13 juni 2010

Puma och lilla Jag


Här är Puma och jag. Puma är en svart labrador som är 3år. Hon är jätte snäll...............
Jag vill gärna leka men inte Puma, hon tycker jag är döööööö jobbig. Det är jag väl inte!!!! Jag tror det är labradorer som är konstiga. Vi "cockrar" är ju så positiva och glada vi kan väl inte vara jobbiga.
Puma har jag träffat ett par gånger och hon är alltid lika snäll och lugn bryr sig inte så mycket. Så jag tuffar ju till mig, man är ju inte dum.... inget jag skulle göra om jag träffar någon annan hund men på Puma kan jag! Jag vill ju bli lika tuff som de andra strora hundarna när jag blir stor.

1 kommentar:

  1. Hej Selma,
    ser fram emot att få träffa dig. Jag träffar en nio veckors spaniel valp när vi är ute på våra rundor. Den kliver på mig och mycket annat men jag står blick stilla, utom när valpen får tag i mina långa öron. Vov vov från Gucci

    SvaraRadera