lördag 19 juni 2010

TIO VECKOR...........

Nu har det gått två veckor sen jag kom till min nya familj.............
Känns som jag bott här i evigheter.Jag blir tuffare och tuffare, om min matte får säga något. I fredags var det en sådan dag när jag gärna tog ut gränserna om ni hundar förstår vad jag menar, för matte förstod ingeting.................Vad gjorde jag då ......jo enligt matte var jag döööööö jobbig, och när jag är döööööö jobbig hänger jag i mattes byxben så byxorna går i sönder hämtar döda fåglar och möss vägrar släppa dem utan gömmer mig i buskarna så lillhusse får hämta mig med andra ord jag äter ALLT men det gör ju vi valpar. Men sen pussar matte ihjäl mig (nästan) så jag undra om det är jag som är dööööö jobbig eller min matte. På bilden ovan gräver jag i rabatten dö roligt om ni frågar mig........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar