söndag 1 augusti 2010

ÄCKLIGT DJUR.........

Selma har fått sin första fästing och jag måste säga att detta är ett djur jag tycker är jätte äckligt!
Det har tydligen varit jätte mycket fästingar i år eller i alla fall under våren och början på sommaren
men sen har de försvunnit för att det varit så torrt, här nere i alla fall. Men efter fredagens regn så kom de
fram igen. Fy säger jag bara. Annars har veckan varit bra. Selma och jag börjar valpkurs vecka 32 och detta ser jag fram emot.
/ Matte Maria


Här kommer jag!

Puss på dig matte.

Snacka om varmt idag, man orkar ingenting.

Okej Puma! Jag puttar på dig, så tittar du bara framåt.
Ninja nu visar jag och Puma hur man skall leka.
Undrar ifall matte ser mig när jag ligger här i buskarna!
Efter all lek, så är det skönt att sova hos matte.
Ja, det var lite bilder från den här veckan.
Hoppas alla får en bra vecka..........

4 kommentarer:

  1. Jättefina o mysiga bilder.
    Det är så kul att få följa dig tycker vår matte.
    Och att fästingar är äckliga håller vi med om också!!
    Vov o kram!!!

    SvaraRadera
  2. Fy för fästingar! Här har fästinghalsbanden åkt på. -Så fin hon är!!!

    SvaraRadera
  3. Du är ju en så'n sötnosa!
    (Inte konstigt fästingarna gillar dig...Men de är verkligen jätteäckliga!)

    SvaraRadera
  4. Vilken sötnos!
    Så bedårande!
    Och växt med lilla damen!
    Ja fästinga är läskiga.
    Har tagit några på Ricco ,
    Han har bärnstenshalsband.
    Ha det gott!
    vov Ricco & Towe

    SvaraRadera