tisdag 27 juli 2010

LITE BILDER....

Okej...............
Skall jag ta leksaker från min korg eller skall jag "hugga" den blå bollen?!


Här är jag på Skateholmscamping för att äntligen hälsa på våra bekanta.
Springerspanieln  Gucci.....
Men Ulla nu får du nog släppa ner mig, jag vill ju busa.

Här ligger vi fint......Jag tror Gucci övar, hon har börjat ställas ut.
Men man ligger väl inte på utställning eller???? Eller vad säger du Teo från grabbarnaboys??


Nu får du varamed matte, nu skall vi leka .
Kom igen då, snabba på, ta ett foto.

4 kommentarer:

  1. Men du!! Va' smart att sitta i knä så där och komma på lagom höjd för att drämma till när kompisen är större!
    Ni ser ut att ha det toppen ihop!
    Massorpussar!

    SvaraRadera
  2. Ja, det gäller för matte o husse att vara snabb med kameran när det vankas bus.
    Jättefina bilder!
    Vov från grabbarna boys!!

    SvaraRadera
  3. Jag träffade också en Springer spaniel härom dagen - visst är de fina! Fast finast är du, 'nästansyster'!
    /Leia

    SvaraRadera
  4. Va härligt du har det Selma!
    Alltid kul att kunna busa med
    hundkompisar.
    Ha det gott!
    Kram Ricco & Towe

    SvaraRadera