tisdag 10 augusti 2010

Selmas matskålar........

Roligt att ni tyckte om Selmas matskålar. Först skulle jag skriva om skålarna på de bloggar som undra var i från skålarna kom så jag börja.....efter första bloggen kom jag på att jag har ju en egen och det är ju där jag skall skriva. Snacka om orutinerad..............


Skålarn kommer från en djuraffär som heter Arkenszoo som finns här i Malmö och i Lund men skålarna finns säkert i andra djuraffärer, jag kan inte tänka mig något annat. De är gjorda i hård gummi och var en ny sort som kommit ut när jag köpte de för ca 1månad sedan. Det står Buster på sidan. Finns i tre storlekar i färgerna grå,mörkrosa,limegrön,blå och kanske röd kommer inte riktigt ihåg. Jag köpte mellan storleken. Jag tror jag kommer i håg priset med, nu skall vi se......89:-, 149:-, och 189:- Skålarna kasar inte runt när hon äter och inte skramlar de i heller. Ja detta var ett lång inlägg för bara några skålar :-)))

2 kommentarer:

  1. Superfina...måste åka in dit för att kolla in dem :)

    SvaraRadera
  2. Det var det värt med detta långa inlägg.
    Skålarna är superfina.
    Vov från grabbarna boys!!

    SvaraRadera