söndag 15 augusti 2010

Veckorna går alldeles för fort............

Då går denna veckan också mot sitt slut. Ibland känns det som om veckan bara har måndag och fredag. Man kommer till jobb på måndagen och innan man vet ordet av är det fredag. Ja det gäller att ta vara på varje dag. Och att tiden går fort ser man på Selma hon växer och får mer och mer sin egen personlighet vilket är helt underbart. Här är bilder som visar lite om veckan. Att hon hoppade upp på mitt nytvättade överkast som inte hunnit bli torrt var kanske inte lika underbart.
/ Matte Maria




Vad då gå der................

Snälla Matte och Husse......
Jag kan väl vara här.............
Nej! Jag vägrar att gå ner!
Okej då jag skall gå ner.

Detta är min kudde som lillmatte gjort till mig på slöjden.
Man kan sova så här på den. Eller......................
Så här............
Nä men, här är ju fåren....... ..
Varför tittar du på mig så där..........
Du lillmatte jag tror inte jag vågar stå här längre....
Kom vi går.........
Denna goda chokladtårta gjorde matte i lördags
när det regna hela dagen. DET VAR BARA TILL TVÅBENTA!
Fy vilka orättvisor det finns i världen.
Denna bilden tog matte i kväll på vår sista runda...
Havet ligger kav lugnt.
Hoppas alla får en bra vecka.

3 kommentarer:

  1. Fina lilla Selma, det är jättekul att få följa dig hur du växer.
    Det sängöverkastet såg riktigt mysigt ut.
    Vi förstår om du hoppade upp och la dig där, speciellt om det var nytvättat.
    Vov från grabbarna boys!!

    SvaraRadera
  2. Ja, en sådan fin cockerflicka du är! Hoppas ni också får en riktigt bra vecka!
    kram!

    SvaraRadera
  3. Du e ju för rolig Selma.
    Förstår precis varför du vill ligga där det e vit det luktar gott och självklart skall det ju lukta Selma med.
    Roligt att följa din resa från liten valp till att bli en vuxen cockertjej fast det dröjer ju ett litet tag till. hiiiiiih
    Ha det gott Tass & Vov Ricco

    SvaraRadera