söndag 17 oktober 2010

EN HÄLSNING TILL LEIA FRÅN OSS.......................


I går lördag var vi hela familjen och hälsade på vår uppfödare Birgitta
Kennel cockett. Gissa om vi hade trevligt???? Super trevligt! I Selmas kull blev det
bara två valpar Selma och Bailey. Men några dagar innan föddes en annan kull och där blev det tre valpar Viggo, Lucas och Leia dessa fem valpar var tillsamman i åtta veckor och träffades då igår
när valparna hunnit bli 6 månader. Det var jätte trevligt att träffa valparna och deras mattar
och givetvis Birgitta med sina duktiga döttrar. Tyvärr var inte Leia med så detta inlägg, bilder är för dig Leia och din matte. Vi hälsar alla till er.





Här sitter Lucas din bror. Han vill nog ha något av sin matte....

Min söta syster och jag. Puss på dig Bailey...................

Kan du stå på två ben??? kom igen bailey du klarar det...

Här är dina två brödrar Viggo och Lucas. Vi tyckte de var lika
dig. Jätte söta!

Busa kan du tro de gjorde!


Här är Bailey och jag på upptäcktsfärd......................... 


Här undrar Viggo vad Bailey och jag gör?! Bailey berättar att
hon försöker bita mig i örat.
Viggo undrar om han skall bita mig i nacken? Men vi leker
bara Viggo. Du får inte bita hårt! 

Herre gud tjejer! Klart jag inte biter hårt! Jag springer till Lucas
istället.
Hej Leia! Här kommer en hälsning från oss dina "halv systrar"

 
Hej Leia! Hoppas allt är bra med dig? Stor hund puss från Mamma
Viggo och Lucas...................
Hej Leia! Här kommer sista hälsningen från oss dina brödrar
och dina "halv" systrar.
Du, Lucas fattar du vad som hände?! Var blev de andra av?
Tror du vi oxå får gå nu? Känns som vi inte orkar ställa upp
på fler foto nu.
Vi låter denna bilden avsluta. Här är jag min mamma och syster yster Bailey.

8 kommentarer:

  1. Men så bra att ni fotomodellade lite i alla fall! Så att vi alla fick se er sötnosar!
    TACK!

    SvaraRadera
  2. Lyllos er som varit hemma hos gammelmatte.
    Jag tror minsann vi ska ta en sväng dit snart också.
    Nir ser ut att ha haft en underbar dag.
    Vov från grabbarna boys!!

    SvaraRadera
  3. Men, vad roligt - TACK för detta härliga inlägg!!! Önskar jag varit där - men det får kanske bli en annan gång. Vad fina ni är allihop - och min mamma också - matte säger att Lucas ser ut exakt som mig...

    Puss på dej, halvsyrran!
    Leia

    SvaraRadera
  4. HEj Selma! Vet du en sak jag var faktiskt och myste med dig när du var liten pys hos Birgitta. Hon är också gammelmatte till min fina Tindra och världens bästa är hon! Vi brukar också häsla på ibland. Kram Från hundgänget i Tyringe och matte Carina

    SvaraRadera
  5. Har en kille(gubbe! säger mate...) som bara måste få säga han är SÅÅÅ stolt över kommentar ho oss!
    Han är nog lite kär:)
    (LITE?? Lägg av nu matte!! Hon är ju super!")
    Matte har sina tankar om "gubbsjuka"...
    Massorpussar till goaste tjejen!
    Eva m.fl...

    SvaraRadera
  6. Hej Hej Selma! Vilken mysdag ni haft det e ju alltid lika kul och hälsa på hos Birgitta och träffa syskon och en massa andra kompisar.
    Så härligt att se alla bilder du e ju bara för söt!
    Tjejen som har lucas har ävern Ricco´s pappa Hugo.
    Ha det gott i Höstvädret.
    Nos & Tass Ricco & Towe

    SvaraRadera
  7. Hoppas allt är bra med er.
    Vi skall snart köra till Kennel cockett rättar sagt fredagen den 3/12 Ricco skall få träffa sin lillebror. Cocketts Colerado. Så nu filar vi på namn till honom.
    Ha det gott!
    Ricco & Towe

    SvaraRadera
  8. Å vad mycket underbara bilder på vackra hudar! Ni vet väl att det finns ett nystartat cockerforum? Hoppas ni vill gå med. Adressen är: www.cannolisblogg.se
    Malin

    SvaraRadera