onsdag 6 oktober 2010

LÄNGE SEDAN SIST.........

I bland vill man stanna tiden, få lite mer tid. Tyvärr har vardagen hunnit ikapp. Vi var hemma med Selma till slutet av agusti och nu har hela familjen börjat med sitt, skola och vi våra arbeten vilket innebär att all lediga tid blir barn och hund. Eftersom jag är väldigt, väldigt kvällstrött och morgon trött (skall tlläggas) så blir bloggen lidande . Här är allt bra, Selma behöver inte vara hemma själva så många timmar barnen har fått super bra tider och jag börjar varierande tider på morgonen så det kan inte bli bättre. Selma och jag går fortfarande kurs vilket går sådär bra. Jag tror om jag skall vara ärlig att vi är näst sämst eller ibland riktigt dåliga.(sant) Allt beror på kaniner, där vår kurs är bor nog alla Malmös kaniner vilket innebär att Selma har fullt upp av att nosa upp var ända plats där kaninerna har varit. Men skam den som ger sig, vi skall nog klara av det. Hon är jätte duktig när hon är hemma vid så därför är jag inte ett dugg orolig. ( men vår instruktör är nog :-)))))


Kom igen!!! Nu skall vi gå i bokskogen!
Detta var jätte skoj!
Ja, vad händer nu!? Jag hoppa upp och sitter fint!
Vad är detta för lattjo liten pys.............
Jo, en rolig kompis som jag fick leka lite med.
Här har vi lillhusse............och såklart den
underbaraste ..........Selma.

Jag har haft super duper kul i skogen.

och efter en sådan dag, blir man så här trött..........

4 kommentarer:

  1. Oj, vad kul tt ni är tillbaka igen.
    Vi har saknat er hur mycket som helst.
    Skönt att höra att allt är bra och det går bra för lilla Selma.
    Vilken härlig mysbild den sista bilder är.
    Ha det så bra.
    Vov o kram!!

    SvaraRadera
  2. Håller helt med grabbarna! JÄTTEKUL att se dig igen!!!
    Och du är nog visst duktig! Assar säger att han förstår preciiiis det där med kaninerna - de där "kulorna" är ju toppen!
    Massorpussar!

    SvaraRadera
  3. När det doftar kanin eller fågel, blir Leia som förbytt. Så jag förstår Selmas koncentrationsproblem. Hon lär sig säkert ändå, den lilla sötnosen!
    Kram från oss!

    SvaraRadera
  4. Så go hon är...strunta i om ni är näst sämst...det brukar vi oxå vara...men som vi ser det..."någon måste vara det med" :)

    SvaraRadera